donderdag 1 november 2012

Mens en zingeving: mijn zingeving

WAT HEEFT MIJ ZIN AAN HET LEVEN?

KSJ ELVERDINGE  

Mijn zingeving zit in kleine dingen. Mijn drijfveer door mijn leven is mensen gelukkig maken, mensen aan het lachen brengen, mensen helpen, mijn dromen vervullen, plezier maken, van het leven genieten, luisteren naar mijn vrienden, er zijn voor de mensen in mijn omgeving...

KSJ ELVERDINGE - TINGELINGELINGEEE

LIFE, LAUGH & LOVE  

Een eerste manier die zin geeft aan mijn leven: is mijn taak als leidster in mijn jeugdbeweging, KSJ Elverdinge.
KSJ is echt iets waar ik veel tijd en energie in stop. Vooral omdat ik het graag doe maar ook omdat ik mij er helemaal in kan wegcijferen. Wanneer ik leiding geef en met de kindjes bezig ben dan hoef ik aan niets anders te denken. Ik kan echt genieten van het moment.
KSJ is niet alleen leiding geven en zorgen voor de leden maar ook samenwerken met de medeleid(st)ers. En dat lukt ook aardig. De meeste leid(st)ers behoren tot mijn nauwe vriendengroep. Voor hen zou ik echt door het vuur gaan. Zij brengen mij ook aan het lachen. Met hen beleef ik al bijna 13 jaar zalige tijden! De momenten die ik met hen meemaak, die vergeet ik nooit!
KSJ Elverdinge ligt mij zeer nauw aan het hart. Het is zoals een tweede thuis voor mij. Ik zou het niet meer kunnen wegdenken uit mijn leven.

TINGELINGELINGE ELVERDINGE!



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gezegd! Ik vind het mooi dat je zingeving in kleine dingen vindt en dat je er plezier in schept om anderen gelukkig te maken. Dit doe je dan ook heel goed !

    BeantwoordenVerwijderen