woensdag 21 november 2012

Mens en samenleving: Mijn ideale samenleving

Mijn ideale samenleving: 

Mijn samenleving is een maatschappij waar iedereen vrolijk in rond loopt. Een samenleving waar mensen elkaar niet de das omdoen, waar geen jaloers heerst.
Ik vind het belangrijk dat je enthousiast, opgewekt een dag tegemoet kan gaan. Dat zorgt voor veel energie en toffe momenten die je keer op keer opnieuw beleefd.
Maar zo zal de samenleving nooit worden. Het is mijn droom en ik blijf deze toch nog koesteren. Voor mijn part is het alle dagen feest. Mijn voornemen voor het leven is proberen te genieten van elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconde. Het leven gaat zo snel voorbij, dat het beter is dat je met een positieve kijk door het leven gaat.

Het liedje van Jackobond: 'Iedereen is hier vrolijk' is wel heel toepasselijk bij mijn droom over de samenleving.
Iedereen is betoverd... Ik wou dat ik dit ook kon.
Uit de tekst kun je halen dat niemand zich iets aantrekt van wat anderen over hen vertellen en dat vind ik ook wel heel belangrijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten