donderdag 27 december 2012

Mens en zingeving: Wat geeft zin aan mijn leven?

Mijn zingeving:

Mijn zingeving in het leven is mijn familie.
Familie is voor mij heel belangrijk. Ze zorgen ervoor dat ik de kracht vind om te blijven doorzetten. Om mijn mannetje te staan in mijn leven. Ze steunen mij in moeilijke tijden en zijn er wanneer ik hun nodig heb. Een leven zonder hen zou voor mij ondenkbaar zijn. Bij wie zou ik terecht kunnen met mijn vragen, bij wie zou ik mijn hart kunnen luchten...
Ik zie hen graag! En zij zorgen ervoor dat ik positief en opgewekt in het leven sta. Door hen voel ik mij ook verborgen en veilig.

1 opmerking:

  1. Mooi gezegd! Leuk dat je je zingeving opsplitst in kleine onderdelen. Ook mooi dat je familie en vrienden een speciaal plaatsje heeft in je zingeving.

    BeantwoordenVerwijderen