donderdag 10 januari 2013

Mens en natuur: afsluiter

Emilia - Big big girl

Om het stukje over 'mens en natuur' af te sluiten had ik graag nog dit liedje gepost. Het liedje gaat over een meisje dat zich groot voelt in de wereld en alles in de natuur ziet gebeuren. Maar toch mist ze iemand of iets en zal ze die blijven missen. 
Met dit liedje wil ik een oproep doen, graag zou ik hebben dat we er samen voor zorgen dat kinderen niets hoeven te missen in onze maatschappij en dat ze ten volle kun genieten van de natuur. Daarom is het heel belangrijk dat we er samen veel zorg voor dragen en zorgen voor onze aardbol. Dan kunnen we er samen trots op zijn!




4 opmerkingen:

  1. Telkens als ik dit liedje beluister, krijg ik de krop in mijn keel. Emilia heeft een zachte en mooie stem maar vooral haar woorden spreken me aan.
    Ik vind het een goede oproep naar de mensen om te zorgen voor onze aardbol. Het is belangrijk voor ons, voor onze kinderen en de generaties erna. WE are the world.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een heel emotioneel liedje dat met veel emotie en kracht gezongen wordt. Maar ik denk dat wij dat nodig hebben om ons eens wakker te schudden. Bedankt voor je reactie Laurien!

      Verwijderen
  2. Dit liedje is zeker toepasbaar bij het thema van deze blog. Het gaat over de mens, en de verschillende relaties van de mens die eigenlijk de wereld vormen. Velen onder ons missen iets of iemand. Leuk dat je een muzikaal tintje aan je blog toevoegd, het is heel mooi en je kan er veel uit leren.

    BeantwoordenVerwijderen